חדשנות בנקיון

תחום שירותי הניקיון עובר ריענון עמוק וייסודי, ומתחדש לנגד עיננו.
החדשנות באה לידי ביטוי הן בהיבט המקצועי, ע"י פיתוח טכניקות חדשות ומתקדמות הכוללות מיכון מיוחד, יעיל, ידידותי ונוח לשימוש, חומרי ניקיון יעילים, והן בהיבט השירותי באמצעות אפליקציות מתקדמות המודדות ומצביעות על איכות השירות ובאמצעות כך, ניתוב יעיל ונכון של המשאבים הקיימים

חדשנות במיכון, בציוד ובאבזור

לאחרונה, נכנסו טכנולוגיות רבות לשימוש במטרה לייעל את השירות הניתן באופנים שונים, להלן מקצת הטכנולוגיות:
• מכונות שטיפה רובוטיות מבוססות חיישנים – מאפשרות חסכון במשאב האנושי, מיועדות בעיקר לשטחי ריצפה רחבים.
• מכונות חפיפת שטיחים רובוטיות מבוססות חיישנים – מיועדות לסוגי שטיחים מסוימים, הפרוסים מקיר לקיר ובמרחבים גדולים המאפשרים עבודה יעילה, טכנולוגיה זו מאפשרת חסכון במשאב האנושי.
• טלסקופ שאיבה המצויד במצלמה – טכנולוגיה חדישה המאפשרת ביצוע עבודות ניקיון מאזורים גבוהים אשר אינם נגישים, הטכנולוגיה מאפשרת נטרול גורמי סיכון כתוצאה מהימנעות מעלייה לגובה, ומניעת נפילת לכלוך על משטחי עבודה

מערכות שאיבה מתקדמות נטענות
לאחרונה אנו עדים לשדרוג הביצועים בשימוש במע' שאיבה נטענות. מערכות אלה כיום מאפשרות זמן שימוש ממושך, ניידות ונוחות הפעלה ועוצמות יניקה חזקות מאוד המאפשרות להגיע לתוצאות גבוהות

חדשנות בשיטות הבקרה והמדידה
תחום הבקרה והמדידה עבר שינוי משמעותי, ומאפשר כיום לקבל תמונת מצב מלאה בכל זמן נתון של רמת שביעות הרצון, כמות משתמשים, מאפייני תלונות וכד'
להלן מדוגמת האפליקציות והטכנולוגיות החדשות אשר נכנסו לשימוש לאחרונה בקרב לקוחותינו ומאפשרים לנו לספק שירות יעיל ואיכותי:
מערכת BUZZTV – עמדות מסך המוצבות באזורים ציבוריים "רגישים" כגון שירותים וקפיטריות, המאפשרות קבלת מדדים ועשיית סקרים "און ליין", ניטור זמני תגובה, מאפייני אי שביעות רצון- המאפשרות שיפור מתמיד
חיישנים/ קאונטרים – המאפשרים מדידת מס' משתמשים, לפי זמנים
מערכת חיישני מדידת מתכלים – מערכות המאפשרות זיהוי ירידה בכמות מוצרי הנייר אשר נותרו לשימוש, ומספקת התראה בדבר הצורך בביצוע מילוי מחדש

מערכת VISIT – אפליקציה המאפשרת הצבת ברקוד ביצוע משימות בכל עמדה הנקבעת ע"י הלקוח, מאפשרת מדידת נוכחות העובדים, משך זמן ביצוע ושירות וכד'

לסיכום נציין כי תחום שירותי הניקיון פורץ גבולות, ומאפשר שדרוג איכות השירות הניתן תוך יעילות מקסימלית, ביצוע מדידה ובקרה ושיפור מיידי על מנת להגיע להישגים הנדרשים
השקיפות כלפי הלקוחות, ושיתופם בתהליכים, מאפשרים להגיע לרמת שירות ושביעות רצון גבוהה באופן ניכר מהממוצע ושמירתם לאורך זמן, ובכך להשיג סביבת עבודה נקייה.