
קשרי לקוחות
נתון שרות לנכסים פועלת בכמה מישורים כדי להבטיח את שביעות רצון לקוחותיה:
שימור לקוחות: לחברה מחויבות לשימור לקוחות, והיא מפעילה מועדון לקוחות, מחזקת תדיר את הקשר הבלתי פורמלי עם לקוחותיה ופועלת לבניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם כל לקוח ולקוח.
סקרי שביעות רצון: המשרד הנקי מבצעת מעקב קבוע אחר שביעות רצון הלקוחות באמצעות סקרי שביעות רצון.
דוחות ביקורת ניקיון: לחברה מערכת לדיווח חודשי ולמעקב אחר ביצוע דוחות ביקורת באתרי החברה
מענה טלפוני אנושי: מתן מענה מהיר לבעיות בשטח, שירות ומכירה, וניהול ומעקב אחר תלונות.
איתור הזדמנויות עיסקיות בין לקוחותינו : מתן שירות ,יכולות שיווק ומכירה, וניהול משא ומתן.